دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

ویراستاری و صفحه آرایی

يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۰۸:۱۳ ب.ظ

من سارا مرتضوی، نویسنده و ویراستار و مدیر  انتشارات ادب امروز هستم.

می‌تونم صفر تا صد یه کتاب رو در کمترین زمان برات انجام بدم:

مراحل چاپ کتاب: 

  1. نوشتن و تایپ متن
  2. بازنویسی
  3. ویراستاری
  4. صفحه‌آرایی
  5. مجوز نشر، شابک، فیپا (مخصوص انتشارات)
  6. وصول و چاپ کتاب
  7. چاپ الکترونیکی (اختیاری) و فروش آن
همچنین خدمات دیگه از جمله طراحی کارت ویزیت، بنر، پست و هر آنچه با طراحی همراهه
برای مشاوره و سفارش به شماره 09135701698 پیام بده. 
من نویسنده هستم و چندین کتاب به چاپ رسوندم که اینجا برات قرار میدم.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی