دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

بازی

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹ ق.ظ

داشتم سهام هایی که  از سایپا خریدم را چک میکردم.با قیمت 2910 ریال خریدم الان همه دارند میفروشند به قیمت 3200 ریال

بگذریم 

من دارم یه بازی میکنم که دفعه سوم هست.

اسمش بازی فراوانیه.این بازی در کتاب های استر هیکس نوشته شده و یاد داده شده است .همچنین بازی شکرگزاری هم هست.

بازی شرایطی داره:

باید یک حساب بانکی فرضی برای خود تصور کنی که هر روز در آن پول واریز می شه و تو پول برمی داری. در حقیقت، بانکی در کار نیست اما فرض می کنی که در یک بانک واقعی یک حساب جاری را افتتاح کردی و یک دسته چک دریافت کردی و هر روز بابت خرید چیزهایی که می خواهی چک می کشی و پولتو خرج می کنی

اگر نتونی تا اخر روز پولتو خرج کنی میبازی

دفعه اول زمانی تموم اموزشهای اینترنتی را میخریدم .کتاب میخریدم و لباس و اینجور چیزها که باختم  اما دو هفته بعد تمام چیزهایی که خریده بودم را در واقعیت بدست اوردم

دفعه دوم جهیزیه ام را و جهیزیه خواهرم را خریدم و زمانی بود  که دوره اشنایی با همسرم بود و باختم و طی 5 ماه همه اون وسایلو خریدم

ایندفعه سومه.امروز 293 امین روزه.من این بازی را با بازی شکرگزاری با روزی سه تا انجام میدم.تا الان ده تا خونه و ویلا خریدم.خونه در تهران ،مشهد،اصفهان، شمال...باغ و ویلا....هنوز ماشین نخریدم البته.وسایل خونه مشهدمم خریدم.میخوام یه خونه توی کربلا بخرم و کشورهای دیگه.شما میدونین چطور میشه خرید؟


سارانوشت:من یه کتاب نوشتم.البته یه عالمه دفتر دارم که پر از نوشته های منه ولی یکیش تایپیه.رمانه .تلفیقی از زندگی پر فراز نشیب خودم و کمی تخیلاتم.بنظرتون خوبه که چاپ کنم؟یعنی کسی میخوندش؟


سارا نوشت:خونه توی عراق پیدا نکردم ولی یکی خریدم در آلمان اینم ادرسشه

  • سارا مرتضوی

نظرات  (۳)

بعد یه چیز دیگه ...

مثلا روز سوم ، سه میلیون ، و...

 

خب شما چند روز صبر کردی که بشه ویلا خرید آخه ؟؟؟

مثلا روز ۳۶۵ ام ۳۶۵ میلیون میدن... نمیشه باهاش خونه خرید که !!!!!

پاسخ:
پول جدید میاد روی قبلی

یه سوال دیگه...

من که الان منبع در آمدی ندارم هم  این بازی به درد می خوره آیا ؟؟؟

پاسخ:
والا منم منبع درامدی ندارم ولی بدرد خورد

یعنی چی ؟؟؟؟؟؟

 

یعنی مجازی خرید می کنید واقعی به دست میارید ؟؟؟؟؟

من نفهمیدم چجوریه !!!

پاسخ:
دقیقا همینه که گفتین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی