دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

اپیزودهای جادویی

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳ ق.ظ

سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه

چند وقتی بود که می‌خواستم اپیزودهایی رو قرار بدم برای همه تا این بیشمار کتابی که می‌خونم و بیشمار آموزشی که می‌بینم هم به خودم و هم به دیگران کمک کنه، برای همین شروع کردم به ویس‌هایی از خلاصه‌ها و نکته‌هایی که در دفترهایم نوشتم.

هر اپیزود نام مخصوص به خودش رو داره.

خیلی ممنون میشم که بعد از شنیدن هر اپیزود نظرتون رو بگین.

این ویس رو همینجا قرار می‌دم ولی اگه کست باکس دارین می‌تونین ویس‌ها رو انجا با نام اپیزودهای جادویی پیدا کنین. اگه تازه می‌خواین در کست باکس ثبت نام کنین کد معرف من رو (YYWJC6) در قسمت معرف زده و وارد شوید.

همچنین در کانال تلگرام، ایتا، بله و روبیکا وجود داره. نام انتشارات ادب امروز رو سرچ کنین.

اپیزود اول: معجزه سحرخیزی

اپیزود دوم- عادت های تکرارشونده

اپیزود سوم- تصاویر ذهنی

اپیزود چهارم- اثر مرکب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی