دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

فیلم ورطه

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۶:۱۹ ب.ظ

بالاخره بعد از یک هفته این فیلم تموم شد.فیلمش 2 ساعت و نیم بود.دوبله و بدون سانسور

بهتون گفتم که فیلم تایتانیک را دوست داشتم برای همین اسم کارگردانش (جیمز کامرون ) را سرچ کردم.

فیلم آواتار را دیده بودم

آواتار

 

فیلم تایتانیک که دیده بودم

 

 

 

فیلم نابودگر دو را دیده بودم 

نابودگر 2

 

نابود گر

فیلم ورطه را هم دیده بودم ولی یادم نبود برای همین دانلودش کردم و دیدم

 

داستان همش در زیر اقیانوس بود.یه سفینه دریایی که کارهای نفتی انجام میداد برای کشف اینکه چه اتفاقی در اعماق میوفته رفتند به اعماق

از ابتدا نمیدونستند که ارتش امریکا میخواد هر چه که در اعماق دریاست را نابود کنه.انها نفوذی هایی از ارتش داشتند که وظیفه داشتند بمب در اعماق بندازند ولو این که باعث مرگشون بشه.

این فیلم را باید ببینید زیاد قابلیت توضیح نداره.

در اعماق موج مجوداتی بودند که وظیفه محافظت داشتند و اب ها و موج ها را کنترل میکردند

 

لینک دانلود نیم بها

  • سارا مرتضوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی