دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

شفای کودک درون

پنجشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۷:۵۸ ق.ظ

3/آذر/1401

واقعا که انسان موجود پیچیده‌ایه!

این بار کتاب «شفای کودک درون» با 220 صفحه رو خوندم. در مورد درون انسان می‌گفت و یک کودک درون که باید ازش مراقبت بشه. به جز کودک، والد هم داریم که هر چه بزرگ‌تر میشیم، کودک ساکت‌تر و والد پررنگ‌تر میشه. همون داستان نادیده گرفتن احساساتمون.

بعد از هر فصل تمارینی داده شده که با کودک درون ارتباط برقرار کنیم. ارتباط به این گونه هست که با دست راست می‌نویسی و با دست چپ جواب می‌گیری.

من چند بار امتحان کردم ولی نمی‌دونم جوابی که داده میشه از سمت کودک درونمه یا از سمت ذهنم!

می‌خواستم از کودکم بپرسم که جلد سوم دنیای جادویی چطوره و می‌خواد چطوری تموم بشه ولی خط خطی کرد، فکر کنم حال نداره جواب بده! J


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی