دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

بهترین کتاب برای تغذیه

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۵۵ ب.ظ

یادتونه در مورد اهدافم گفتم و یکی از اهدافم تعذیه و سلامتی بود.من دنبال بهترین کتاب ها رفتم و آنها را لیست کردم تا یکی یکی بخرم و بخونم.

اولین کتابی که خوندم ابر غذا ها بود.

این کتاب جزو کتاب های مفیدی بود که تا حالا خونده بودم و جزو اون کتاب هایه که داشتنش پر سوده

من یاد گرفتم چطوری ابرغذا ها را در آشپزی استفاده کنم و چه غذاهایی را با هم ترکیب کنم.حتی خودش هم بهترین و ساده ترین پیشنهاد ها را داده.

یه نگاهی به کتاب بندازین دوست داشتین بخرینش.تخفیف هم داره

لینک کتاب


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی