دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

دکتر آزمندیان و من

سه شنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۰۷:۱۲ ق.ظ

جدیدا ساعت رو روی 4:45 تنظیم می‌کنم که زنگ بزنه چون صبح‌ها زود روشن میشه.

سمینار آزمندیان هم تموم شد، یه خلاصه‌ای بهتون بگم که بعد برم سراغ ویس‌های جدیدی که گوش میدم.

نمی‌دونم که آزمندیان رو میشناسین یا نه؟ اون در زمان جنگ خبرنگار بوده، یه آب‌باریکه داشته و زندگیش رو می‌گذرونده تا اینکه تصمیم می‌گیره انسان زیبای دیگه‌ای بشه، میره آمریکا و ادامه تحصیل میده، تا مدرک پروفسوری می‌خونه و الان به مردم ایران کمک می‌کنه تا انسان زیبای دیگری شوند.

در این سمیناری که گوش دادم در مورد هدف گفت: اول اینکه یه لیست از هر چی می‌خوای بنویس، طبق کتاب‌هایی که خوندم 110 مورد بنویسی (که عمرا به این عدد برسی) بعد اولیوت‌بندی کن و براشون زمان قرار بده.

مسئله‌ی بعدی نظام باورهایی هست که داری، این که به چی اعتقاد داری مهمه، ضمیر ناخودآگاه یه بچه‌ی ساده‌ست که هر چی بهش بگی باورش میشه، به این میگن مهندسی تکنولوژی که آزمندیان یه کتاب در موردش نوشته، فکر کنم چهار سال پیش بود که خوندمش، شاید هم بیشتر...

حرف زیاده و وقت کم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی