دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

کمک برای قرار دادن عکس

شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰ ق.ظ

عکس ها که آپلود نشد توی سرویس وب

در جای دیگه اپلود کردم لینکشو گذاشتم

وقتی میخوام عکس بذارم در پست یا در ستون کنار صفحه اصلی برای پروفایل اینجوری میشه




  • سارا مرتضوی

نظرات  (۳)

برا منم اینجوری میشه :////

منم همین مشکل رو داشتم وقتی با گوگل کُرم می رفتم توی مرکز مدیریت

هر کاریش هم کردم نتونستم درستش کنم ولی وقتی با فایرفاکس رفتم (یا توی موبایل با اینترنت) دیگه این مشکل رو نداشتم

امتحان کن شاید اینطوری جواب بده

پاسخ:
امتحان میکنم با موبایل

با موبایل هم نشد
همونجوره

اهااا

تو اول بای مرورگر دیگه ثبت نام کردی

با ی مرورگر دیگه کار مینی

باید بری توی مرورگری که باهاش اینکارپ کردی عکس برداری

درست میگم؟

پاسخ:
با اونم امتحان کردم بهمین شکل بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی