دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

پیشرفت پله پله

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۲، ۰۶:۱۲ ب.ظ

31/1/1402

سرم خیلی شلوغ شده و کم‌تر اینجا نوشتم. در این مدت یه رمان سفارشی نوشتم، یعنی کسی هر بار یه پاراگراف رمان رو پیش می‌برد و من ده صفحه می‌نوشتم. یه سری می‌گن این‌کار درست نیست ولی این کار منه که ازش پول در میارم. با نوشتن تونستم چهار مسافرت که دو تاش به تهران بود، یکیش قم و یکی دیگه به کربلا برم.

کربلا که دفعه اولم بود 10 روز به قیمت 8 میلیون، کلی هم ذوق داشتم چون پولش از دسترنج خودم بود.

در این مدت یه لیست نوشتم از سایت‌هایی که می‌تونم کتاب‌های انتشاراتمون رو اونجا بفروشم و البته عضو رسمی انتشارات هم شدم.

فعلا در کتابراه که فروش خوبی از کتب صوتی داره و باسلام که به نظرم بازم می‌شه محصولات دیگه‌امون رو بذاریم قرار دادم.

می‌خواستم خودم یه سایت مستقل بزنم که هنوز همتش نشده و همچنان در اینتساگرام فعالم. Sara_mortazavi_virastar

آدرس سایت باسلام 


  • سارا مرتضوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی