دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

آبنبات هلدار

سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۰۶:۰۱ ق.ظ

15/آذر/1401

باورتون نمی‌شه که من هر روز که ساعت چهار صبح بیدار می‌شم نمی‌دونم چندمه و وقتی کامپیوتر رو روشن می‌کنم اولین چیزی که سرچ می‌کنم اینه:

«امروز چندمه؟» یا «اذان صبح کیه؟»

شیوه‌ی گرگ:

دیروز این کتاب با 284 صفحه را به اتمام رساندم. کل کتاب در مورد این سه چیز بود: لحن کلام، زبان بدن و مزخرف نگو.

فروشنده شروع می‌کنه و هوشمندانه پیش میره ولی بعد... حرف کم میاره و مزخرفات میگه، یعنی از بین دو خط مستقیم پرت میشه و بیرون و بعد خریدار با یه تشکر شیک می‌ذاره میره.

آبنبات هل‌دار:

چند ماه پیش، مشتری‌ای داشتم که این کتاب رو سفارش داد و بعد خودم هم کنجکاو شدم تا ببینم داستان از چه قراره. میون همه‌ی کارهای جدی‌ای که می‌کنم باید بگم این کتاب باعث خنده‌ام شد. احتمالا به خاطر محسنه و صداقتش که موقع تعریف داره. نویسنده این رمان نگفته که دقیقا چه شکلیه ولی به نظر من کچله و تپل!

ژانر رمان خانوادگیه و مثل اتفاقات روزمره است با این حال در کنار طنز بودنش غمگین هم هست.

 

پ.ن: بعد از کلی گشتن میون فیلترشکن‌ها بالاخره یکی پیدا شد که با سرعت مورچه‌ای یه حرکت‌هایی بزنه. اسمش گرین نته.

دارم کمیک «من با آنتی فنم ازدواج کردم» رو می‌خونم. کاش خونه‌ی ما به بزرگ‌ترین کتاب‌فروشی یا کتاب‌خونه نزدیک بود ولی حیف که از عالم و آدم دوریم.











نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی