دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

کادو تولدم

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۶ ق.ظ

سلام سلام

فردا تولدمه و من برای خودم روسری سفارش دادم

چند مدل از اون هایی که دیدم را اینجا میذارم

راحت پول را واریز کردم و فردا بدستم میرسه

قیمت های بازار بالاتر از سایت بود با اینکه جنس هاش یکی بود

این مدل رنگ مشکی اشه البته رنگ های مختلف داره که میتونی هر کدوم که میخوای انتخاب کنی لینک

این مدل روسری رنگ سبز رنگشه و مدل دار جنسش نخیه لینک

این مدل روسری مجلسیه رنگ مشکی خیلی دوستش داشتم لینک

یه عالمه دل دیگه هم داره رفتین تو سایت یه گشتی بزنین مدل های جور واجورشو ببینین.من  که داشتم میگشتم یه مدل روسری دیدم نزدیک یه میلیون! اینی که خریدیم در بازار 95 تومنه من توی تخفیفش 65 تومن خریدم

نمیدونم چرا دیروز همسر جان غمگین بود با من که حرف نمیزنه.دیشب بیخواب شده بودم تا 3 داشتم کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید قسمت تله آسیب پذیری را میخوندم.صبح خوابیدم تا 10 .نمیدونم همسر جان چطوری شیرموز درست کرده بودند که بیدار نشده بودم.

آب میوه گیری ما سه کاره است مثل این .با هاش شیر موز و شیر قهوه و رب کوجه و آب هویج و... درست میکنم و سبزی ها رو خشک میکنم و اسیاب میکنم که پودر بشه و میریزم در غذاها.یه آب لیمو گیری دستی هم خریدم خیلی خوبه برای این زمان های کرونایی که میگن اب لیمو بخورین ما شربتشو میخوریم.

خیلی مهمه

  • سارا مرتضوی

نظرات  (۱)

  • سینا فرامرزیان
  • سلام شاید با کسی جز و بحث کرده باشند یا فکرشون آشفته باشه یا مشکلات خانوادگی داشته باشند در کل من نباید دخالت کنم در پناه حق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی