دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

ویراستاری فوری

چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۹ ق.ظ

سلام سلام

دیروز یه دونه سفارش کتاب گرفتم مثل جت ویراستاریش کردم امشب تحویلش دادم

برای موهام رفتم دکتر، چشم خوردم از بس گفتن چقدر موهات بلند و قشنگه به خدا همش داره میریزه، همشون گفتن باید نوبت از قبل داشته باشی!

هیچی دیگه! دست خالی برگشتم

یه رمان شروع کردم به نوشتن محرمانه، یعنی با تموم حساسات موجودم دارم مینویسم هر وقت تموم شد خبرتون میکنم

  • سارا مرتضوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی