دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

فیلم زمین دیگر

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۴ ق.ظ

می می خوام از خلاصه‌ی فیلم زمینه دیگر بنویسم

زمین دیگر

در در ابتدای داستان دختری را نشان میدهد که در یک پارتی در حال خوش گذرانی است. او مست کرده و وقتی به خانه می رود تصادف می کند و به ماشین خانواده ای می زند که در پشت چراغ قرمز ایستاده اند و منتظر هستند چراغ سبز شود و این دختر با سرعت و محکم به ماشین آنها می زند .

پس از تصادف مرد که استاد دانشگاه بوده و اسم و رسم دار بوده به کما میرود. زن باردارش  و کودکی که در عقب ماشین بود کشته میشوند.

دختر نوجوان که اسمش دورا است به زندان میرود و بعد از چند سالی آزاد می شود. زمانی که آزاد می شود به دنبال کار به کاریابی می رود.به او شغلی در مدرسه می‌دهند که کار نظافت را به عهده دارد.

دو را  دچار عذاب وجدان است و برای همین به خانه آن مردی که با او تصادف کرده است می رود تا بتواند از عذاب وجدان خود کم کند و میبیند که همه چیز بهم ریخته است و مرد نا امید و پریشون و همیشه مست است.

 در کنار این داستان، داستان دیگری در مورد زمین دیگر است.سیاره دورا زمین نام دارد که سیاره ای دیگر که به رنگ آبی مشخص است و شبیه زمین است را زمین 2 مینامنند.در زمین 2 انسانهایی مشابه زمین 1 وجود دارد که میخواهند با انها ارتباط برقرار کنند.میخواهند بصورت قرعه کشی افراد معمولی را به زمین 2 بفرستند.

 

دورا آهسته آهسته به منزل آن مرد می رود به عنوان نظافت کار و رابطه احساسی با مرد ایجاد می کند و در آخر داستان حقیقت را به مرد میگوید.

اسم دورا در قرعه کشی  در می آید و او تصمیم می گیرد که  این شانس را به مرد دهد زیرا در زمین دیگر افرادی مشابه آن ها وجود دارند .او مرد را به جای خود می‌فرستد که شاید زن و بچه اش زنده باشند و بتواند با آنها زندگی کند در آخر فیلم همزاد دورا در کنار در گاراژ ایستاده و فیلم به پایان میرسد.

 

 دانلود فیلم نیم بها

برای لیست فیلم های دیده شده کلیک کنید

  • سارا مرتضوی

نظرات  (۱)

  • نـــای دل
  • سپاس از معرفی..

     

    ظاهرا فیلم خوبیه..

    پاسخ:
    به شخصه دوستش نداشتم ولی همسرم دوست داشت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی