دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

سفر روح

سه شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۱، ۰۷:۱۵ ب.ظ

1/آذر/1401

امروز کتاب سرنوشت روح مایکل نیوتون رو تموم کردم. نظریه‌های جالبی بود. طبق تحقیقات نیوتون که با هیپنوتیزم به آن‌ها رسیده بود روح‌ها پس از مرگ وارد عالم ارواح میشن، طبق سطحی که دارن وارد شورا میشن. شورا متشکل از روح راهنما که در پشت سر سمت چپ روح ایستاده و چهار روح سطح بالا انجام میشه. این شوراها زیر نظر روح برتر یا همون خداست. در شورا اعمال روح مورد بررسی قرار می‌گیره، البته افرادی که خودکشی کرده‌ان جای دیگه‌ای برده میشن و مورد توبیخ قرار می‌گیرن. اعمال نادرست مورد بررسی قرار می‌گیره و روح توبیخ میشه، بعد از اون کلاس‌هایی برای رشد او در نظر گرفته میشه.

هر کلاس شامل پنج الی شش روح دیگه‌است که در این گروه روحی آن‌ها با هم ارتباط نزدیک دارن. این ارتباط در دنیا هم وجود داره، شاید در زمانی خواهر و برادر و در زمان دیگه زن و شوهر باشن.

اما در مورد جنین. روح از ماه چهارم به بعد وارد جنین میشه و خودش رو با ذهن و مغز جنسی تطابق میده. بعضی از جسم‌ها مقاومت می‌کنن ولی در آخر باهم کنار میان. بعضی از روح‌ها ترجیح میدن که پس از پایان یافتن کامل مغز وارد جسم بشن، یعنی ماه هشتم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی