دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

خدا آنگونه که من میفهمم

يكشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۰۶:۵۶ ق.ظ

30/آبان/1401

چه زود ماه تموم شد! مثل برق و باد می‌گذره و این مهمه که چطوری می‌گذرونیش.

دیروز عصر بهتون گفتم که کتاب «خدا آنگونه که می‌فهمم» رو شروع کردم، خب! امروز صبح تموم شد. گاندی از تجلی خدا و اینکه حقیقت یعنی خداست حرف زده بود. از همه ادیان گفته بود و اینکه همه‌ی دین‌ها یک خدا دارن که هر کدوم خدا رو به گونه‌ی خودشون ستایش می‌کنن. گاندی معتقد بود که تنها حقیقت خداست و بقیه‌ی چیزها غیره حقیقی هستن.

نمی‌دونم امروز چه کتابی شروع کنم ولی فردا حتما بهتون می‌گم.

راستی گفته بود یه کتاب دارم برای صفحه‌آرایی نزدیک 800 صفحه که می‌خواد دو جلدش کنه؟ خب با ورد درست نشد و با ایندیزاین حتما باید بشه. خود مولف گفت ویرایش‌های متن رو انجام میده و بعد میده بهم تا براش اوکی کنم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی