دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

یه صبح دیگه

چهارشنبه, ۴ آبان ۱۴۰۱، ۰۶:۵۶ ق.ظ

صبــــح بخیر

با اینکه کم کم همه چیز مرتب شده بازم یکم لنگم. کلا هر وقت مهمونی یا جایی میرم برنامه ام بهم میخوره. پریروز که خونه مادرم بودم، امروز خونه مادرشوهرم. هر چند اونها یه خونه باهامون فاصله دارن ولی زیاد خونه شون نمیرم. رفتارشون خیلی سرده انگار که نمیخوام بیان، همین دیروز خواهرشوهرم سروسنگین بود با اینکه ده سال ازم بزرگتره، یعنی انتظار رفتارهای عاقلانه و بالغانه رو دارم ولی چه میشه کرد، از میان هزار نفر ادم پایه دورم، اینا اینجورین. خب! خوش باشن.

رسیدم به قسمت 53 ام کتاب صوتی شوهر آهو خانم و بلخره یکم از حرص هام کم شد. دیروز یه نرم افزار نصب کردم روی گوشی که سرعت صوت رو بالا ببره، یک ساعت رو در نیم ساعت گوش میدم

قسمت دهم مهندسی امواج رو هم گوش دادم که فردا بهتون میگم چی شد

رمانم رو، دارامندی، دیروز شروع کردم و صوتی در کانال روبیکا و تلگرام به ادرس saravirastar قرار میدم

  • سارا مرتضوی

نظرات  (۲)

  • آقای همکار
  • اون فامیل ها رو میشه ازشون دور شد. در ذهن و روح و روان ازشون دور شو و فقط جسمت کنارشون باشه.

     

    + من کتاب نمیخونم. فقط کتاب مینویسم :)

    پاسخ:
    به شرطی که ....:))

    من هم میخونم هم مینویسم هم برای بقیه مینویسم
    :)
  • آقای همکار
  • کسی که بنا بر دلایلی فامیل شده و دور و برت هست چون به جبر روزگار فامیلته باید تحمل کنی وگرنه دلیلی بر اینکه باید باهات همسو باشه نیست

     فرد همسو در زندگیت رو خودت انتخاب میکنی که میشه دوستت و با اون میتونی بسازی 

     

     

    + هیچ وقت نمیتونم کتاب صوتی گوش بدم ! حتی نمیتونم کتاب بخونم! نمیدونم چرا ! فیلم هم نگاه نمی‌کنم و موسیقی هم گوش نمیدم! عجیب خم خودتی :)

    پاسخ:
    بدیه یه سری از فامیل ها همینه که مجبوری، حتی نمیشه ازشون دور شد به قول شما باید تحمل کردم

    کلا کتاب خیلی خوبه چون یاد میده هر آنچه که فراموش شده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی