دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

کتاب اعتماد بنفس باربارا

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴ ق.ظ

دیشب بد خواب شده بودم.بعد از نماز دیگ خوابم نبرد.یعنی از ساعت ۵/۳۰ 

کتاب اعتماد به نفس باربارا دی آنجلس رو تموم کردم.مطالبش سطحی بود برای کسی که تازه میخواد شروع به تغییر کنه بد نیست.این کتاب جزو پر فروش هاست.

اما کتاب جفری یانگ خیلی بهتر بود و عمیق تر مسئله را حل میکرد.اگر یکی از من یه کتاب درست درمون در مورد اعتماد بنفس و عزت نفس بخواد کتاب چگونه زندگیتان را دوباره بیافرینید را پیشنهاد میکنم.

بعدا کتاب های معروف و پرفروش و پر خواننده در مورد اعتماد بنفس و عزت نفس را معرفی مینکم

​​​​​​​روی لینک ها که به رنگ آبی هستند کلیک کنید تا بیشتر با این نویسنده و کتاب هایشان آشنا بشید

امروز را به همتون تبریک میگم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی