دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

پیش به سوی آینده

سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۰۷:۳۹ ق.ظ

22/آذر/1401

من هنوز هم دارم به مطالعه ادامه می‌دهم. در این مدت کتاب گاو بنفش، یخ‌شکن‌ها، مدیریت ارتباطات و عشق با حروف کوچک را مطالعه کردم و در حال حاضر دوره‌ی مدار ثروت دکتر کاویانی را می‌گذارنم.

بریم سر خلاصه کتاب‌ها:

یخ‌شکن‌ها بیشتر بدرد نتورکرها می‌خورد، خودم در سال‌های 93 و 94 نتورکر بودم، برای کسانی که تازه می‌خوان وارد جامعه بشن خوبه. یک چیز از این کتاب یاد گرفتم که روی اطرافیانم امتحان کردم و اون هم دریافت جواب بله هست و این عبارت جادویی اینه:

«اشکال نداره اگه...»

تا الان به هر کس که گفتم جواب بله گرفتم J

اما در مورد گاو بنفش به درد بازاریاب‌ها و فروشنده‌ها و بیزینسی‌ها می‌خوره که البته من فقط خوندمش. خودمون باید گاو بنفشمون رو پیدا کنیم.

کتاب مدیریت ارتباطات مثل همه کتاب‌های ارتباطی بود. به شخصه کتاب‌هایی را می‌پسندم که نکات کاربردی داشته باشه و باعث رشدم بشه. نکته‌ای که همه کتاب‌ها میگن لبخند زدنه. اگه خودم رو ببینین، همیشه می‌خندم حتی وقتی دارم فکر می‌کنم هم لبخند می‌زنم یا موقع عصبانیت و دعوا، کلاً کم‌تر دعوا می‌کنم چون طرف مقابل نمی‌دونه چه موضعی بگیره!

در مورد کتاب عشق با حروف کوچک یه داستان کوتاه بود از پسری که احساس تنهایی می‌کرد و بعد عشق دوره بچگی‌اش رو می‌بینه.

در مورد مدار ثروت هم باید بگم الان قسمت هشتم فصل دوم هست. فصل اول در مورد این می‌گه که ثروت برای همه‌ی آدم‌ها هست و یه جورایی داره ادیفای می‌کنه. کاری که میگه بکنین این هست که هر روز قبل از خواب و بعد از بیداری رویاهات رو در ذهنت مجسم کن. البته این یه دلیل منطقی داره که بعداً بهتون میگم.

الان کلی کار دارم. یه کتاب برای ویراستاری سفارش گرفتم که به شدت کار داره، در مورد تربیت کودکه. به علاوه دو متاب ششصد صفحه‌ای برای صفحه‌آرایی حرفه‌ای دارم که طی سه روز آینده تحویل میدم.

دو تا سفارش نوشتن کتاب هم دارم که هنوز قطعی نشده.

و الان که این قسمت رو نوشتم ساعت چهار صبحه.

پیش به سوی یه روز تازه و پرکار

پ.ن: من یه ربات نظافتکار می‌خوام. J


  • سارا مرتضوی

خلاصه کتاب

معرفی کتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی