دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

واریزی‌های یهویی

شنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۵۳ ق.ظ

صبح که از خواب بیدار شدم دیدم سه تا اس ام اس واریزی برام اومده که خودمم خبر نداشتم. خب ساعت 4 صبح اصولا ملت خوابن و کسی هم برام پیام نذاشته بود که داستان از چه قراره ولی الان که دیگه نزدیک ده صبحه میدونم.

یکی از واریزی ها مال آموزش نویسندگیه، یکی از هنرجوهای دوره آموزش صفحه آرایی با ایندیزاینم که کلاس هاش تموم شده بود برای شرکت در دوره نویسندگی پول رو پرداخته بود.

دومیش مال سفارش دو تا کتاب با نام های زیستن در درون قلب و هنر برقراری ارتباط بود که براش سفارش داده بودم

سومیش برای طراحی جلد یکی از مشتری هام بود که ویراستاری و صفحه آراییش رو انجام داده بودم

دیشب هم یه واریز داشتم از هنرجوی دوره ایندیزاین که برای دوره فتوشاپ واریز کرده بود

خلاصه خوب بود

اتفاق خوب دیگه اینکه کتاب بعدیم هم تایید شد و حالا باید برم چاپش کنم. 

بازم بگم یا بسه؟

آخه بازم اتفاق خوب دارم

  • سارا مرتضوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی