دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

معجزات قران کریم از هارون یحیی

چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴ ق.ظ

کتاب جدیدی که در حال مطالعه اش هستم معجزات قرآن نوشته هارون یحیی است.

ی سرچی در مورد نویسنده کردم.روی لینک کلیک کنید تا شما هم ببینید.و لینک 

این کتاب شواهد و کشفیات علمی را با آیات قرآن مقایسه می‌کنه و نشونه حقانیت قرانه

هارون یحیی اسم مستعار عدنان اکتار ترکیه ای است.کتاب های دیگر اون در مورد فراماسون ها ست و خودش را امام زمان می‌دونه.رتبه۱۳ از فرقه فراماسونرها را داره و حرم سرا داره.مدتی بازداشت بوده.

کتاب های اون خواننده های زیادی داره

کتابی که الان دارم میخونم آیات قرآن را با شواهد علمی که در این زمان وجود داره بررسی کرده و نشون داده که قران حقه.

  • سارا مرتضوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی