دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

ساعت جفت

پنجشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۰۶:۱۳ ق.ظ

الان به ساعت نگاه کردم، 6:06 صبح رو نشون میده، فکر کنم بیشتر از یک ماهه که هر وقت به ساعت نگاه می‌کنم جفت می‌بینم! معنیش رو کسی می‌دونه؟ بهم بگه.

امروز یکم تنوع دادم، دیروز زنگ زدم به خواهر و مادرم که هر کسی غذای ظهر رو درست کنه و ببریم خونه مادرجون. من خورشت بامیه درست می‌کنم، خودم عاشق این غذام ولی همسرم نمی‌خوره.

هنوز ویس جدید گوش ندادم، هنوز ورزش نکردم؛ ولس اومدم صفحه‌آرایی حرفه‌ای که دیشب سفارش گرفتم رو انجام بدم، تازه پایان‌نامه که دستم بود هم مونده که منتظرم کتاب‌هایی که سفارش دادم به دستم برسه.

اگه روبیکا داری من رو فالو کن، sara_virastar

دیروز استوری کردم که: تا حالا دخترم رو دیدی؟ امروز می‌خوام دخترم رو معرفی کنمو

من برم سر کار

صبح بخیر سحرخیزها


  • سارا مرتضوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی