دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

رابرت کیوساکی

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰ ب.ظ

تقریبا دو سال پیش یا بیشتر ،کتاب های رابرت کیوساکی را می‌خوندم و در آن کتاب در مورد بازی ای صحبت میکرد که این بازی کمک به هوش اقتصادی میکرد.میگفت برای اینکه بچه اقتصادی بار بیاد این بازی خوبه.حتی در دوره هاش هم این بازی را داشت.ایرانی ها ب اسم عمو پولدار میشناسند

یادمه میخواستم بازی را بخرم و ۱۵۰ تومن بود و منصرف شدم.دیشب دیدم برادرم همین بازی را می‌کنه بصورت آنلاین.البته همه اش انگلیسی بود و نیاز ب ترجمه هست.بازی رو ازش گرفتم تا بازی کنم.

اسم بازی rento است.احتمالا گوگل پلی این بازی را داشته باشه.

من آموزش های تصویری رابرت را دارم 10 تومن میفروشم.


​لینک خرید بازی یا مشاهده انواع آن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی