دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

جشنواره جلال آل احمد

پنجشنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۵۳ ق.ظ

29/دی/1401

یه اتفاق افتاد و من به جشنواره جلال آل احمد و دوره‌ی آموزشی اون دعوت شدم پس به تنهایی چمدون رو بستم و رفتم تهران.

از صبح روزی که حرکت کردم برف میومد و وقتی به تهران رسیدم همه جا سفید شده بود.

دوره‌ی آموزشی سه روز طول کشید و بعد اختتامیه که به شدت شلوغ بود هم رفتم.

چند روزی تهران بودم و بعد به اصفهان برگشتم.

این تجربه‌ی یک هفته‌ای اونقدر برای من جذاب بود که متوجه هیچ سختی‌ای نشدم و الان که این رو می‌نویسم خدا رو شکر می‌کنم.

وقتی برگشتم کمی زندگی‌ام فرق کرده بود، سه سفارش هم زمان داشتم و اتفاق خوب یا بدی که افتاد این بود به علاوه‌ی کارهای خونه و کارهای نشر و ویراستاری، حالا باید فروشگاه آکواریوم هم بگردونم. بماند که من کلا از هر جانوری می‌ترسم چه برسه به ماهی که لیز هم می‌خوره. به نظرم این یه چالش جدیده که خدا برای رشد من در نظر گرفته تا با ترس‌هام مواجه بشم و قدرتم بیشتر بشه.


  • سارا مرتضوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی