دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

جادوی کلمات

جمعه, ۱۵ مهر ۱۴۰۱، ۰۵:۵۰ ب.ظ

نمی‌دونم چند روز از 5 صبحی بودنم گذشته ولی عاشقش شدم. یه خلاصه‌ای بگم از بیانات دکتر آزمندیان که دارم سمینارش رو گوش میدم.

میگه ارتباطات خیلی مهمه، اطلاعاتی که در کتاب آیین دوستیابی دیل کارنگی بود رو میگه و بر روی لبخند تاکید داره، یادتونه کوین هم موقعی که می‌گفت وقتی می‌خوای احساس خوب داشته باشی لبخند بزن؟

لبخند باعث میشه که اعتماد‌به‌نفست بالا باشه و حس خوب داشته باشی.

مسئله‌ی بعدی قدرت کلماته. آزمندیان میگه کلمات جادو دارن، به جای گفتن اینکه بگی مشکل داری، بگو مسئله‌ای داری که حلش می‌کنی. ادیسون میگه: من 999 نوع راه برای حل مسئله‌ی برق طی کردم.

کلمه‌ی دوم شکسته که بار منفی داره، پس به جای شکست بگو تجربه. به شخصه خودم در زندگیم تجربیات زیادی داشتم، هر چه تجربیاتت بیشتر باشه، آدم قدرتمندتری هستی.

وقتی می‌خوای تصمیمی بگیری، مشورت کن؛ نپرس که من چه کار کنم؟ بپرس پیشنهاد شما برای فلان کار چطوریه.

حرف زیاده و زمان کم. امیدوارم تا اینجا شما هم مثل من یاد گرفته باشین تا با هم موفق بشیم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی