دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

باغت را بساز

شنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۰۶:۵۴ ق.ظ

امروز هم پنج صبح بیدار شدم، قبلا لایوهای مهشید رو می‌دیدم ولی انقدر قطعی داره که بیخیال شدم، عوضش قسمت چهارم مهندسی امواج رنه رو گوش دادم.

رنه ذهن انسان رو مثل یه باغ می‌دونه که هر فکر یه بذریه که در این باغ کاشته شده، اگه برای کارهات و افکارت برنامه نداشته باشی ضمیرناخودآگاه هر بذری که دوست داره به انتخاب خودش قرار میده، این بذر که همون یک فکر هست ممکنه ناشی از شرایط اطراف و اطرافیان باشه که تبدیل به علف هرز میشه، چیزی که مهمه اینه که حتما باید بدونی چی می‌خوای تا بذر درست رو بکاری.

ذهن ما همه جور فکری داره، خوب یا بد، اون ها رو نمی‌تونیم حذف کنیم؛ اما می‌تونیم جایگزین افکار خوب و جدید کنیم.

فردا بهتون می‌گم چطوری... الان برم سر کار، کتاب یه نتورکر دستمه که امروز تحویلش می‌دم و یه پروپوزال که نیاز به ویراستاری داره.

تا فردا.

من سارا مرتضوی، نویسنده، ویراستار و ناشر هستم. سفارش کتاب پذیرفته میشه J


  • سارا مرتضوی

تحقیق

رنه سینانی

سارا مرتضوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی