دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

باباها

دوشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۰۷:۱۰ ق.ظ

باور نمی‌کنین که هنوز اون مشتری سخت‌گیر برای صفحه‌آرایی ایراد می‌گیره! حالا خوبه اعصابش رو دارم وگرنه هر کی جای من بود طرف رو بلاک می‌کرد!

تازه هنوز جلدش هم انتخاب نکرده.

آموزش‌های فتوشاپ رو برای هنرجوم فرستادم ولی نمی‌دونم کجاست؟ این واتساپ که قطع شد کلی کارها رو بهم ریخت، قبلا یه اپسیلن خبر داشتیم از بقیه، الان هوچی به هیچی.

بعد هم آموزش مقدماتی نویسندگی رو برای یه هنرجوی دیگه‌ام فرستادم. خودم هدفم اینه که کتابش چاپ بشه، امیدوارم اعتماد به‌نفسش رو بالاتر ببره.

دیروز که پدرم رو دیدم اصلاً حالش خوب نبود، بدنش توی این سرما عرق کرده بود، چشماش قرمز بود و آبریزش داشت، دکتر هم حاضر نیست بره. فکر کنم آخرش خودم باید یه اقدامی بزنم، کلی براش نگرانم. از اون طرف پدر همسرمم حالش خوب نبود، البته اون زود به زود دکتر می‌ره و خب 25 سال از پدر خودم بزرگ‌تره.

کاش پدر و مادرم به جای این‌که همش به فکر بچه‌هاشون باشن، یکم به فکر خودشون باشن.

دعا کنین بچه‌ها کارهاشون درست بشه....

  • سارا مرتضوی

نظرات  (۱)

  • شروینُف ‌‌‌‌‌‌‌shervinof
  • میشه کد امنیتی برای نظرات رو برداری :/

    پاسخ:
    غیر از یکیش بقیه نداره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی