دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

اینجا همه چاقن!!

چهارشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۰۷:۴۴ ق.ظ


امروز روز منه، می‌خوام یه اتفاقی رو براتون تعریف کنم.یه آشنایی داریم که پدر خانواده هر از گاهی به خونه‌شون ما رو دعوت می‌کنه؛ اما چیزی که باعث مسئله شده رفتار ناشایست اعضای خانواده است که البته من در مقابل حرف‌های نامربوط سکوت می‌کنم چون شخصیتم طوری نیست که با هر کس مثل خودش رفتار کنم.

شما رو نمی‌دونم وقتی بهتون توهین میشه و فحش بهتون میدن چکار می‌کنین؛ ولی من سکوت می‌کنم و تا اونجایی که ممکنه از اون شخص بیمار دور میشم چون در مدار من نیست، حتی وقتی حرف می‌زنه جو رو عصبی می‌کنه...بگذریم، اصل قضیه رو براتون بگم.

یکی از اون روزهایی که خونه‌شون بودیم و همه جمع بودیم، از میان هزار حرف نامربوطی که زد، یکی از حرف‌هاش باعث شد رگ غیرتم باد کنه، آخه من روی خودم خیـــــــلی غیرت دارم. اونجا همه چاق بودن و من هم دو سالی هست که آهسته آهسته به جمع چاق‌ها پیوستم چون با قد 162، وزنم 70 کیلو شده و اون حرف این بود:

«اینجا همه چاقند.»

شاید حرفی نباشه که نیاز به برخوردن داشته باشه ولی به من ناجور برخورد چون دو سال پیش 45 کیلو بودم و اون داشت رسما به من توهین می‌کرد چون بقیه‌اشون کلا چاقند، خودش 120 کیلوه، همش هم وسط سالن ولو میشه!

وقتی بهم برخورد نشستم و برنامه‌ریزی کردم، از یتیوب یه ویدیوی چالشی آب کردن چربی پیدا کردم، یه اپلیکیشن برنامه‌ریزی نصب کردم و هر روز صبح به مدت یه ربع ورزش کردم، از 70 کیلو در عرض یک ماه رسیدم به 67 کیلو. J

فردا روز سی‌امه چالشه و انقدر از خدا که این قدرت رو بهم داد و خودم راضی‌ام که قابل وصف نیست.

چالش رو همچنان ادامه می‌دم و میخوام این بنده خدا رو ماه دیگه ببینم و بهش بگم:

- فلانی! کافر همه رو به کیش خود پندارد.

البته نمی‌گم


  • سارا مرتضوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی