دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

اعتراض به چی

جمعه, ۲۹ مهر ۱۴۰۱، ۰۷:۴۶ ق.ظ

به طور اتفاقی اینستا باز شد و من با 112 پیام رو به رو شدم! بعد رفتم یکی یکی باز کردم، اکثریت گفته بودن کجایی و این حرف‌ها و یه تعداد بی‌معنی هم توهین کرده بودن، حالا چرا؟

چون من جمهوری اسلامی ایران رو به جمهوری ایران ترجیح میدم. توی روبیکا هر کسی با هر عقیده‌ای استوری می‌ذاره، کسی نمی‌گه چرا، نمی‌دونم اینستا چرا اینقدر فضول داره، هی می‌خوان زوری بگن اسلام خوب نیست.

بعد میگن مرگ بر دیکتاتور، خودشون هم که زور ‌می‌کنن!

حالا این قسمتش به کنار که می‌خوان زور کنن، اینی که به توهین به خود آدم و جدوآباد آدم می‌کنن چه صیغه‌ایه!

اول همه این چیزها از بی‌حجابی شروع شد ولی کلا بی‌حجاب بودن! ما یه مسافرت یه روزه رفتیم مارکرده، از همون اول شال و روسری و مانتو و هر آنچه که حجاب نامیده میشد رو برداشتن، باندهای بزرگ آورده بودن و همه اون وسط می‌رقصیدن. اینی که میگم همه، واقعا همه بودن. یکی من بودم که کنار رودخونه نشسته بودم یکی همسرم.

پلیس هم اومد، یه چایی خورد و رفت.

از لباس و ظاهرشون بگم، هر کدوم یه مدل مو، یه مدل رنگ، انواع اقسام تیشرت و تاپ و شلوارک...

یعنی این همه سروصدا مال اینه که برهنه بگردن؟!!

کو اون حجب و حیای یک خانم؟؟!!!

نگین این سروصداها مال اقتصاده که اصلا باورم نمیشه. یادتونه بنزین رو گرون کردن؟ سه روز بیشتر اعتراض مردم طول نکشید یا برای آب زاینده رود اصفهان، کشاورزها اعتراض کردن چون زمین‌هاشون نابود شده بود، پنج روز طول کشید. اینا مردم بودن وگرنه کدوم آدم عاقل و باوجدانی حاضر میشه مال مردم رو داغون کنه و از بین ببره؟ مالی که طرف با خون دل درستش کرده.

این قسمت آخر رو فقط کسانی می‌فهمن که دستشون تو دخل و خرج زندگی باشه.

تهش رو بگم، اگه نظام هم عوض بشه، همین آشه و همین کاسه، تازه بدتر هم میشه. ما کسی رو می‌خوایم که دلسوز مردم باشه، نه پسر نمی‌دونم کی که اصلا پشیزی براش اهمیت نداره یا فلان رجبی که زن رو دستگاه جوجه‌کشی می‌دونه.


  • سارا مرتضوی

نظرات  (۲)

  • شروینُف ‌‌‌‌‌‌‌shervinof
  • حیا ندارن

    شعور ندارن

    انسانیت هم سرشون نمیشه..

    برهنگی و لب تو لب شدن تو کوچه رو هم ازشون بگیری ، دیگه هیچ ایده ایی برای بعد از جمهوری اسلامی ندارن :/  بعد به ما میگن بیمار جنسی..

    آبرو هم ندارن

    با شون دهن به دهن بشی آبروی تورو هم میبرن..از هر ده کلمه ایی که میگن هشتاش فهشه..بعد به ما میگن نمیشه باهاتون حرف زد.

    عقل هم ندارن 😐

    پاسخ:
    بله
    کسی که پدر و مادر عاقل داشته باشه، عاقلانه هم رفتار میکنه

  • توپ تانگ فشفشه خامنه ای کسکشه
  • توپ تانگ فشفشه خامنه ای کسکشه

    پاسخ:
    یه نمونه از توهین هایی که گفتم



    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی