دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

کدوم شلوار رو بخرم؟

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۱ ب.ظ

دیروز که از حمام اومدم دنبال یه شلوار با کلاس میگشتم.از شلوارهای گل و گساد و گل گلی خوشم نمیاد.دوست دارم حداقل توی خونه باحال لباس بپوشم/اخه بیرون نمیشه که !اسلام دست و پا ادمو بسته.فقط باید سر و سنگین پوشید نتیجه رفتم توی اینترنت و یه دوری زدم ببینم چه لباسی بخرم


لینک شلوار


از این کامپیوتری ها و این ارتشیا رو دوست دارم.سرهمی هم بنظرم قشنگه.این مدل هایی که داره باحاله.حالا باید فکرشو بکنم کدومو بخرم

 

  • سارا مرتضوی

خرید شلوار اینترنتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی