دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

دفتر خاطرات سارا مرتضوی

نویسنده و ویراستار هستم

این وبلاگ محل تفکرات و فعالیت ها و زندگی منه.
خوب و بد
شیرین و تلخ
آدرس اینستاگرام
saravirastar

جهت سفارش:
ویراستاری، صفحه آرایی، نوشتن متن، طراحی جلد، اخذ مچوز نشر و چاپ کتاب
09135701698
فقط پیام در پیامرسان جواب میدم

خرید اینترنتی من

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۹ ب.ظ

سلام سلام
 چند روز پیش یک خرید اینترنتی انجام دادم .یه شلوار و یه سرهمی برای خودم سفارش دادم و پرداخت را درب منزل زدم
 محصولات به محض اینکه به اصفهان رسید به دستم رسید و پولش را دم منزل پرداخت کردم
 هر دو جنس سالم هستند و من می پسندم
 برای اینکه بتونید اون محصولاتی که خریدم را از توی سایت ببینید لینک زیر را کلیک کنید

لینک خرید

شلواری که خریدم

سرهمی که خریدم

اینم ویدیو اش



https://static.cdn.asset.aparat.com/avt/27723268_15s.mp4



  • سارا مرتضوی

نظرات  (۱)

  • نوجوانه جام
  • سلام

    وبلاگ ما را هم دنبال کنید

     

    nojavanejam.blog.ir

    وبلاگتون رو دنبال میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی